سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار کشکولی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: مداحان باید با ارتباط با علما و روحانیون و پیروی از سیره شهدا و خادمان اهل بیت(ع)، رسالت تبلیغی خود را با بهره گیری از علم روز انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان، سردار کشکولی، شامگاه سه شنبه در همایش سراسری شهدای مداح که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به این که امروز دشمن با شبیخون فرهنگی، اعتقادات اسلامی و مذهبی جوانان ما را مورد هجمه قرار داده است، گفت: برای مقابله با این هجمه ها، روحانیون، نخبگان، بسیجیان و مداحان باید با تمام توان اقدام به بصیرت افزایی کنند.

وی با بیان این که مداحان باید با ارتباط با علما و روحانیون و پیروی از سیره شهدا و خادمان اهل بیت(ع)، رسالت تبلیغی خود را با بهره گیری از علم روز انجام دهند، تصریح کرد:مداحان باید با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، این مهم را جامه عمل بپوشانند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: امروز مداحان باید به تاسی از شهدا، فرهنگ ولایت پذیری، دشمن شناسی و بصیرت را در بین جوانان توسعه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha